Kärlek=Småfåglar och rosa moln

....my ASS!

Ibland önskar jag att jag var viktigst...åtminstone NÅGON gång. Jag vet inte vilken gång i ordningen jag pratar med honom i telefon och den andra telefonen ringer och vi måste lägga på, för att personen i den andra telefonen är LITE viktigare än jag är. Jag är så utless på karlar så det liknar ingenting du någonsin tidigare har försökt föreställa dig. Är det någon som känner till något kloster i närheten? Jag har bara tre månaders uppsägning på min lägenhet, sen är jag fri att flytta in när som helst.

Kommentarer
Postat av: Nnika

Inte ska du gå och bli nunna heller! Fast karlar kan vara rätt knasiga och obegripliga ibland.. *nicka*

Kramar

2009-01-16 @ 14:59:58
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: Sara

Hmm det är inte kul att komma i andra hand. Fråga varför!!

2009-01-17 @ 10:25:26
Postat av: monica

Inte kul å komma andra hand , vet hur du känner dig

å kloster ahr jag funderat på många gånger med, men ett litet problem , Det finns munakr där o det kan va gott....;-)

2009-01-18 @ 08:43:57
Postat av: Nnika

Bara för att du är du har jag utmanat dig i min blogg.. :-)

Hoppas helgen varit bra!

Massa kramar!

2009-01-18 @ 09:06:15
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback