2 December



Ja, dessvärre kan väl inte alla dagar vara den bästa. Och inte heller denna dagen hörde till de dagarna som hör till de bästa. Dagen började med att jag fick veta att min inbjudan till chefens avtackning inte dög, utan man hade gjort en helt ny...som nästan såg precis ut som den som jag hade gjort, fast tråkigare och fulare. Och sen, så fick jag veta att vi ska ha fika för chefen imorgon (eller DET visste jag redan)...kl.10.30 (DETTA var en nyhet)...och JAG börjar 12 imorgon. Och detta var naturligtvis inte tillräckligt. Vi avslutar det hela med att min nya chef och min gamla chef hade bestämt när jag var borta att jag skulle till Sahlgrenska och praktisera...den 12/12...när det är AVTACKNING för min chef?! Jag ringde fruktansvärt snabbt till min nya chef och fick detta avstyrt. Jahapp, det var min förstörda morgon. Behöver jag tillägga att allt detta hände INNAN jag fick mitt kaffe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback