Julfint i fönstren



Så här fint är det i Cykloppsens fönster idag. Med pynt från Ullared. Jag var lite nervös innan för hur jag skulle få ihop den, men det gick bra till slut. Jag har gjort ett tappert försök att julstäda lite i mitt hem idag, men jag vet inte om jag lyckade så särskilt bra. Jag fick i alla fall upp julgardiner och julstjärnor i alla mina (två) fönster.

Har ni också julstädat idag?

Jag vet inte att det har känts som att tiden går så här fort tidigare jular. De senaste månaderna har flugit förbi i en rasande fart. Nästa vecka går min underbara chef i pension. För några veckor tyckte jag att det var hur lång tid kvar som helst tills hon skulle försvinna, och det var skönt. Nu har mitt hjärta lite smått panik. Och när jag satt igår och gjorde ett kollage till henne som hon ska få i present fällde jag några tårar. Alla borde ha en chef som min!

Hur är din chef?

Imorgon står det julshopping med lillasyster på agendan. Om man ska ha NÅGON med sig när man handlar julklappar så är det min syster. Hon är världsmästaren på julklappar, jag är världsmästare i shopping. Tillsammans är vi ett mycket bra team! Jag kan inte säga att jag helt har kommit igång med mina julklappsköp i år. Tiden har helt enkelt gått för snabbt. Men det ska bli skönt att få ägna en hel dag åt det. Det blir nog bra.

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig stjärna! Sån ska jag kolla på när vi åker till Ullared.. :-)

Det är så mysigt i juletider!

Många kramar!

2008-11-30 @ 19:58:26
Postat av: Sara

Min chef är precis som din...

2008-12-03 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback