Vill du hjälpa till att ta livet av Britney?

Jag satt och zappade mellan kanalerna på TV:n och fastnade vid en dokumentär om paparazzifotograferna som jagar Britney Spears. Jag blev rent ut sagt lite mörkrädd. KIllen som de följde spenderade halva sin tid med att jaga Britney så fort hon rörde sig utanför sitt hus. Han hade vakter som ringde till honom så fort de såg skymten av henne och rappoterade om precis varje steg hon tog. Den enda gången han stängde av sin telefon var när han var på begravning...och ehm....något mer..

Har du någon gång köpt en skvallertidning bara för att en nerdrogad Britney utan trorsor prytt framsidan? Har du i så fall tänkt på att du är med och betalar paparazzifotografernas löner? Det är på grund av dig som de överhuvudtaget har ett jobb. Det är tragiskt att se en ung tjej i min egen ålder som gått under så totalt. Jag vet sälv hur lite av livet jag har hunnit med. Jag skulle inte vilja att mitt liv tog slut innan det ens hann börja, och ärligt talat så tror jag inte att Britney kommer leva särskilt mycket längre tid om hennes liv fortsätter se ut så här.

Men jag erkänner, jag har fler än en gång köpt en skvallertidning. Jag tycker det är roligt att läsa om vad kändisar gör. Jag tycker dock det går lite över gränsen när jag får veta vilken färg Tommy Körberg har på kalsongerna eller hur många gånger Brad Pitt har lagt kottar i grannens brevlåda. Det måste väl finnas roligare saker att läsa om?

Tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho, jag köper faktiskt ALDRIG skvallertidningar.. :-) Känner mig riktigt stolt..

Hoppas du haft en fin första advent! här är det lite segt idag, men det har ju sina anledningar...

Pöss!

2008-11-30 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback