Smärta!

Varje dag kämpar jag mot min rygg. Den är fast beslutad om att jag ska knapra Ipren tills jag kräks, jag är däremot fast beslutad om att jag absolut INTE ska knapra Ipren tills jag kräks. Jag vinner ofta, men inte idag. När jag kom till jobbar idag kunde jag inte gå upprätt ens, utan gick lite krökt. Jag gav upp och insåg att Ipren var den enda vägen ut. Har den hjälpt? Är Ipren en intelligent tablett? I he-vete heller! Flera timmar senare gör det precis lika ont som i början av dagen. Iprenmannen, som din arbetsgivare ger jag dig från och med idag sparken, med omedelbar verkan.




Förresten, så har jag världens tråkigaste jobb...när jag jobbar på kvällen. Vill ni veta på ett ungefär hur roligt det är att sitta i en telefonväxel, när absolut INGEN ringer till dig?
Svar: Inte alls!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har nog aldrig skrattat så mycket som när den första Iprenreklamen kom! Och jag skrattar aldrig högt vid TV:n hur roligt det än är... Om inte Iprenmannen hjälper mot smärta så hjälper han i alla fall mot deppighet!!

2009-01-06 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback